Pages

Come and be with me

20071008

Lagi bape ari nak raya ni??

Dicoret oleh; Nurain Shukree at 9:22 pm
Reactions: 
0 komen dari pembaca Links to this post
ha...
dalam menunggu-tunggu bulan puasa ..akhirnya sampai jugak..
dan sekarang ni dah tinggal bape ari sangat nak raya..
tahun ni pertama kali aku menyambut raya dengan keje ...
dulu asik belajar...
dah tentu la perbezaan ketara..
tak macam aku belajar dulu..
cuti pun banyak masa nak gi beraya..
ni pun dapat cuti 4 ari..
ingat nak cuti sampai 6 hari..
tapi bos tak izinkan la plak..
nak buat macam mana.. keje pun belum confirm lagi...
takpe la..bile lagi nak belajar dengan dunia realiti..
keje plak dgn firm ... bukan gomen..
nak tak nak pun kena la keje,...
ehehe...
saboe ajo la....
aku nak ucap selamat hari raya pada semua perantau yang berada di luar Malaysia yang tak
dapat balik raya.. Insya Allah satu masa nanti korang akan balik gak di Tanah Air tercinta ini..

Suria fm

Dicoret oleh; Nurain Shukree at 9:19 pm
Reactions: 
0 komen dari pembaca Links to this post
aku sukew sangat dengar lagu adik - abang tu..
manje sgt..
takde la asik nak bermadah cinta je...
bosan gak dengar...
hehehe..
dengar la Suria fm...
Hidup pasti rancak...
 

Shain Blog Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea