Pages

Come and be with me

20140302

Aku

Dicoret oleh; Nurain Shukree at 10:01 pm
Reactions: 
0 komen dari pembaca Links to this post

Aku bukan wanita yang suka mencari peluang untuk mengambil kesempatan terhadap orang lain. Aku faham mengapa aku berkahwij dengan seorang lelaki. Aku faham dan aku akui aku juga buka manusia sempurna.

Tapi aku bukan wanita yang sengaja membuka ruang untuk mencari sesuatu.. apapagi untuk mewujudkan hubungan trrlarang. Aku tahu hukum. Aku tak mungkin melakukan hal bodoh untuk seseorang yang aku sayang. Apalagi untuk menghancurkan hati seorang suami. Memang tidak pernah terlijtas dalam hatiku ini...

Aku sedar kau kini melihat aku dari sudut yang berbeza... katamu kerana aku kini bekerja.. sebenarnya aku masih begini.. dari dulu .. dan kini... aku masih tetsp insan yang sama.

Tidak pernah wujud istilah insan ketiga. ...
Aku amat menghormatimu suamiku.. dan kerana aku benar benar menyintaimu apa adanya diriku.

Apa yang aku lakukan tidak pernah ingin membelakangkan kamu. Tidak pernah ada langsung istilah untuk mengambil kesempatan.

Tapi mengapa kepercayaan aku kepadamu seperti dihancur hancurkan oleh mu???
Sedangkan aku benar benar tidak menyembunyikan sesuatu rahsia pun kepadamu....

Seperti tidak ada ruang bahagia lagi untuk kita. Untuk mencari kegembiraan dalam istilah perhubungan.

Mengapa aku terlihat seolah olah mengambil kesempatan? Aku kau lihat mewujudkan hubungan terlarang? Mengapa begitu kejam anggapanmu terhadap ku???

Aku sedih.... merasakan bahawa tidak pernah ada peluang untuk aku cuba menulihkan keadaan. Apakah d9sa aku terlalu besar padamu sehingga kau merasakan aku ini tidak wajar untuk dipercayai???

 

Shain Blog Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea