Pages

Come and be with me

20150728

Kurus dengan Air Kosong je???

Dicoret oleh; Nurain Shukree at 10:24 am
Reactions: 
0 komen dari pembaca Links to this post

Lepas naik raya je semua seluar jadi ketat.. Perut pun dah makin sendat.. Pinggang pulak dah rasa macam hilang..
So.. Ape nak buat ni?? Orang dah start mengejek dah..

Elok elok puasa turun je.. Langsing.. Syawal je badan da macam batang pisang. Dah hilang semua shape.

Pening ke??
Meh saya bagi tips..
Tips ni pun cedok cedok kat blogs orang lain.

Tak perlu susah hati.. Kalau berani boleh la cuba. Air kosong je pun.. Ape ade hal..




25KG = 1LITER Air yang diperlukan.

So, kira berapa banyak ai yang diperlukan oleh berat kita? Contoh , 

Berat Badan = 50kg

25kg = 1 liter kan? So, 50kg = 2liter !

Untuk sesiapa yang mempunyai berat 50kg, disarankan setiap hari minum 2liter air! 

Mampu? HAHA

 

Shain Blog Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea