Pages

Come and be with me

20150415

Makan tanggung berak cangkung

Dicoret oleh; Nurain Shukree at 11:24 am
Reactions: 
0 komen dari pembaca Links to this post

Aku suka tengok kebodohan manusia... berperangai buruk... orang lain buat iklan... lepas tu bila customer datang.. ramai yang cakap tu advertise dari orang lain.. kau boleh tak cermin muka kau tu dari atas sampai bawah? boleh tak kau tengok diri kau tu.. adakah kau yang buat usaha semua tu...??  Atau semua tu atas usaha orang lain.. kemudian kau kebas customer orang lain.. mengaku customer kau?

Kalaupun dia tu pernah jadi customer kau... itu hak dia nak pilih sesapa untuk beli... dalam hak pengguna pun.. pengguna berhak memilih sesapa tanpa dipaksa oleh sesapa..

So... kalau kau tengok muka kau kat cermin... kalau kau memang tak pernah nak buat advertise... tapi kau nak buat muka taik cakap itu customer kau... baik kau ludah ke langitlah!

Lagi satu kebodohan manusia.... sakit hati tanpa sebab dan mengajak manusia lain (mengumpat/mengutuk) orang untuk sakit hati pada orang yang takde kaitan dengan kau...

Dan kebodohan paling jelas bila.. kau yang takde kaitan pun nak buat muka taik dan nak sakit hati tak pasal2 dengan orang tu... kau siapa nak nilaikan orang? kau bagus sangat ke??

Ni semua pengecut... cakap belakang berabuk.. depan depan semua menikus.. keje tak buat tapi mengaku diri macam tu semua usaha kau. Wahhhh!!! Miraclenya life kau kan???

 

Shain Blog Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea