Pages

Come and be with me

20120425

Mencari Dhuha

Dicoret oleh; Nurain Shukree at 3:52 pm
Sebelum ni shuben saya pernah cakap nak amalkan solat dhuha. Baru-baru ni pula saya baca Wardina cari cara macam mana nak hafaz dengan lancar cara baca doa dhuha. Jadi saya cari apa sebenarnya kepentingan dan hikmah dalam dhuha itu. Jadi... saya download doa dhuha UNIC dan maksudnya...
Kini saya mengerti... dah lama saya tak lakukan solat dhuha ni. Dah lama sangat. Akhir masa saya berada di tingkatan 3. Terlalu lama meninggalkan solat dhuha.

Dibawah ini saya sertakan niat solat dan doa serta maksudnya. Semoga kita beroleh manfaat dan hikmah daripada ayat2 ini. Insha Allah.





Antara waktu untuk melakukan solat Dhuha





Renungan;

0 komen dari pembaca:

 

Shain Blog Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea