Pages

Come and be with me

20121215

Yang belum berakhir

Dicoret oleh; Nurain Shukree at 7:57 am
Untuk apa semua ini???

Aku masih tidak mengerti... Sama ada dikatakan tidak mengerti atau tidak mahu mengerti.. Telah ku katakan.. Aku masih tidak mengerti.

Aku masih berfikir mengapa masih ada lagi sesuatu yang sering menyakitkan hati ini.

Entah sampai bila. Aku tidak berhenti berfikir. Entah sampai bila ia akan sentiasa berterusan dan begini.

Memang sebagai seorang wanita aku perlu merasa sangat cemburu.

Adakah kehadiran aku di dalam hidupnya masih tidak dapat memenuhi dan menutup segala kekurangan itu?

Aku menangis sendiri di dalam hati.

Kenapa dia sanggup melakukan begitu terhadapku?? Adakah ini ujian buatku?? Ujian yang tak pernah reda.

Adakalanya aku kesal dengan apa yang berlaku. Kecewa. Ya... Mungkin itulah yang dapat aku luahkan.

Mengapa masih wajudnya dia dalam hubungan kami walaupun secara tersembunyi. Aku masih nampak di mana wajudnya.
Kerana ia tak pernah berakhir.


0 komen dari pembaca:

 

Shain Blog Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea