Pages

Come and be with me

20140606

Menjelang exam

Dicoret oleh; Nurain Shukree at 9:10 pm

Assalamualaikum. .

Harao kali ni dapat la tulis apa apa.. sebab da lama sangat sunyi.. lepas ni mmg promise nak bagi input2 berguna utk tatapan pembaca bl9g ni.. get ready..
Insha Allah saya akan luangkan masa untuk menambah koleksi pengetahuan berguna untuk anda. Kalau tak banyak.. yg penting ada ilmu yg kita boleh kongsikan bersama...
Tak gitu.....

Lepas buat durian crepe yg tak menjadi dulu.. sedarla akan diri ini bahawa saya memang tak mampu nak buat durian crepe.. mungkin bidang kreativiti saya bukan kat situ.. ape pun.. saya akan terus mencuba untuk menambah ilmu dalam memasak makanan dan resepi lain.

Memang seronok bila kita dapat menambah ilmu.. maklumla.. sifat manusia lumrah fitrahnya memang bersikap ingin tahu.. jadi.. sebagai manusia kita wajib mencari ilmu. Ilmu yang ada perlu dikembangkan dan dikuasai. Baru kita boleh dipanggil pakar. Pakar rujuk.

Tak gitu??? Ha.. ok.. ini dulu untuk momentum blog saya.

0 komen dari pembaca:

 

Shain Blog Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea