Pages

Come and be with me

20150807

Oven Pemanggang OT52R

Dicoret oleh; Nurain Shukree at 11:04 am

Terima Kasih incek shuben sebab belikan harta paling berharga ni..

Masa pergi beli oven ni... Saya tak tau pun ape kelebihan oven ni.. Main beli je sebab ade SALE. Tengok pulak harga tak jauh beza dengan oven kecik yang berjenama.. Tapi better jagi besar..

Lepas hasilkan beberapa cookies yang sedap dan cupcake yang enak.. Rasa happy sangat. Dan apa yang penting incek shuben bagi sepenuh sokongan untuk teruskan buat cookies. Maklumlah. Sekali masak terus menjadi.

Alhamdulillah... Memang bersyukur sangat dapat oven macam ni.. Puas hati.
Bila kawan kawan post di wall fb masing masing tentang oven canggih diorang.. Saya pun perati la oven saya yang saya anggap biasa biasa je ni...

Bila diamati oven yang suami saya belikan ni pun tak kurang hebatnya. Patutlah masak ape pun dalam oven ni menjadi. Maksud saya... Oven ni tak susah nak adjust.. Senang difahami. Eh... Siapa cakap oven tak ada chemistry dengan owner dia???

Incek shuben sokong saya teruskan perniagaan kecil kecilan cookies saya ni. Dan paling best nanti kami nak beli oven besar yang guna gas yang sekali jalan boleh dapat beratus ratus cookies.

Alhamdulillah.. Terima Kasih incek shuben yang amat memahami minat saya. Setakat ni apa saja yang saya minat dia mesti sokong. Sebab he know he got benefit from it.

Ada jugak cadangan nak join venture dengan cafe kat tempat kerja incek shuben. Kalau dapat masukkan cupcake saya yang comel ni pun awesome jugak.

Memang sebenarnya ni lah hajat dan impian saya pun, selain terlihat dalam bisnes butik.

Harap saya akan capai impian saya suatu Hari nanti dengan jayanya!!

Doakan saya ok!

0 komen dari pembaca:

 

Shain Blog Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea