Pages

Come and be with me

20150812

PREMATURE BABY GROUP MALAYSIA

Dicoret oleh; Nurain Shukree at 11:25 am

Sejak saya me lahirkan Murnee tempoh Hari 25/5/2015... Saya banyak belajar bagaimana menjadi redha daan bersyukur.

Saya rasa bersyukur kerana Allah menjumpakan saya dengan group fb ni.. Sebab banyak perkara yang from zero to be hero... Saya bukanlah insan sempurna. Begitu juga anakanda tercinta saya Murnee.

Kehadirannya banyak memberi erti dalam kehidupan kami sekeluarga.

Group ni banyak berkongsi info tentang bayi yang lahir pra matang.. Seperti yang ada sedia maklum.. Baby premiee ada 3 tahap.. Micro adalah yang paling kecik.. Sebab lahir kurang dari 27minggu.

Murnee lahir dalam minggu ke 26. Dengan berat 735g.. Lahir dengan normal. Tapi breech (songsang).. Kami dah lama simpan nama Murnee sejak awal kandungan. Nama ni diberi oleh suami saya.

Group fb ni memberi banyak info berguna. Berkongsi rasa dan semangat.

Masa saya kehilangan Murnee... Banyak kata-kata semangat saya dapat dari group fb ni.

Malah sesiapa yang kehilangan bayi kesayangan mereka turut diberi kekuatan. Syahdu rasanya bila kita tidak menghadapinya keseorangan dan sendirian.

Tak dinafikan.. Setiap perkembangan bayi premature dan kehilangan mereka juga ditangisi bersama. Boleh dikatakan memiliki anak ajaib ini memberi 1000 pengertian dan pengalaman yang besar bagi kami Ibu dan bapa kepada baby premiee.

To my Love baby Murnee... You are always in my heart.

Alfatihah.

0 komen dari pembaca:

 

Shain Blog Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea